MySh@reBox
het gemak van Dropbox met de kwaliteit van Sharepoint

Bedrijfsdata op een veilige plek delen zonder dat alles meerdere keren wordt opgeslagen

Diensten als Dropbox en Onedrive zijn erg populair vanwege het gemak, de lage prijs en het feit dat u en uw collega’s altijd en overal toegang hebben tot de data. Maar er zijn ook nadelen aan zulke oplossingen. Zo weet u niet waar uw data staat en hoe veilig deze is. En data wordt op meerdere plekken opgeslagen, wat de nodige capaciteit- en performanceuitdagingen oplevert. Daarom heeft Servicenet MySh@reBox. Dé oplossing waarmee u zeker weet dat uw bedrijfsinformatie volledig veilig in Nederland in uw cloudomgeving staat. Dus op basis van iso27001! Of u nu verbinding zoekt met een smartphone of tablet, vanaf uw eigen werkplek of via de webbrowser; met MySh@reBox zijn al uw bestanden direct beschikbaar en klaar voor gebruik!

6 topredenen om voor MySh@reBox te kiezen:

  • Altijd en overal toegankelijk vanaf MacOS, Windows, Linux, iOS en Android
  • Synchroniseer al uw belangrijke zaken, zoals contacten, kalenders, foto’s en files
  • Deel uw data met collega’s, klanten en relaties
  • Eenvoudig te gebruiken en intuïtief uiterlijk
  • Per ongeluk iets weggegooid of document verminkt? Geen probleem, u zet zo zelf de juiste versie terug
  • Integratie met externe opslag zoals DropBox, GoogleDocs, Swift en externe WebDAV servers

 

Eenvoudig in te stellen

U krijgt toegang tot de admin van MySh@reBox. Hier kunt u eenvoudig nieuwe gebruikers aanmaken, hun rechten beheren en de bestanden die worden gedeeld in de gaten houden.  

Altijd beschikbaar

Uw medewerkers zullen het gaan gebruiken! Handige APPS maken het gebruik van MySh@reBox nog leuker, sneller en efficiënter.  

Overal toegang

MySh@reBox fungeert als centrale omgeving. Heeft u verbinding met internet?, dan kunt u overal bij uw bestanden. Via de webbrowser, een telefoon en zelfs een tablet.  

Klaar voor gebruik

MySh@reBox is helemaal klaar voor gebruik. Met een muziekspeler, een afbeeldingsbrowser, een centrale agenda. Deel direct je bestanden door een unieke link te mailen.

Geen stress

Heeft iemand ongewenst een bestand gewijzigd of per ongeluk een deel van een bestand gewist? MySh@reBox houdt automatisch de verschillende versies van de bestanden bij. Hierdoor kunt u eenvoudig een ouder bestand terug zetten.  

Altijd de juiste versie

Centraliseer uw bestanden. Hiermee zorgt u ervoor dat uw medewerkers altijd met de laatste up-to-date bestanden werken. Handig voor verkopers die onderweg zijn of presentaties die gegeven worden.  

Eén plek voor al uw bestanden

Als beheerder heeft u nu één omgeving die beheerd wordt voor het delen van bestanden. Geen dropbox, google of Amazon meer. Gewoon één centrale omgeving in Nederland.  

Onleesbaar voor onbevoegden

Encryptie en een beveiligde verbinding met SSL certificaat zorgen ervoor dat de bestanden op MySh@reBox volledig veilig zijn.  

MySh@reBox is er in twee smaken

U kunt MySh@reBox afnemen als uw eigen oplossing vanaf een private server. U bent verzekerd van een volledig eigen omgeving voor meerdere mensen binnen uw organisatie. U kunt MySh@reBox ook afnemen als volledige clouddienst. U betaalt dan een bedrag per medewerker per maand.

Private omgeving

vanaf €50/maand
  • Schijfruimte onbeperkt
  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Beheerde Virtuele Privé Server
  • Backup
  • Beveiligde verbinding (SSL)
  • Server en data in Nederland
  • Apps voor iOS en Android

Neem nu contact op voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak